2010-03-13

Dagens märkligaste konversation.

Jag (ser en ring på vänster ringfinger på en hemlig person och säger på skoj..): Har du gift dig? haha!
Hemlig person: Va? Jaha, nä men det här är bara mormors gamla vigselring.. men vad bra att du frågar! Jag har faktiskt gift mig!
Jag: Haha va, eller hur? sluta skämta!!
Hemlig person: Nej men allvarligt, jag har gift mig.. det var den 12 december. Jag har bara glömt bort det.. eller ja.. glömt bort att säga det! Alltså, det var ingen stor grej, det var i rådhuset.
Jag: Och det har du glömt säga... i TRE MÅNADER?!

Hmps. Snacka om att vara yr!

Dagens känsla: Inte direkt ledsen att jag missade festen.

2 kommentarer:

Om sa...

Ja en sån sak är ju lätt att glömma! Frågan är varför inte du har fått reda på det:D

Hoppas ni har det bra med nya bebisen:)

Monica

Karin sa...

Det var nog bara så enkelt att personen i fråga är lätt förvirrad :P

Vi har det topenbra! Lova är en snäll rackare!