2010-03-31

Galleria.

Jag kunde inte hålla mig från att shoppa. Jag och Anna packade in våra döttrar och barnvagnar i varsin bil och drog till Stinsen. Jag har inte satt min fot i det köpcentrumet sedan mitten av mina tonår och har länge haft en bild av att det är ett ganska sunkigt ställe. Men eftersom Name It har butik där och jag har rabatt på samma ställe så tänkte jag "hey, varför inte?". Vad jag totalt missat är att gallerian har expanerat! Helt okej ställe faktiskt. Hittade inget speciellt på Name It, men råkade glida in på Gina Tricot och andra butiker och ströshoppa lite till mig själv. Bara småsaker dock, rosa linne, vita solglajjer och annat gott. Om bara solen hade den goda smaken att titta fram lite mer också! Nu längtar jag efter en converse-skinnjacka-solglasögon-med barnvagn i ena handen och latte (eller glass) i andra handen-promenad!

Nu är liten hungrig så detta skall åtgärdas, dags att slänga fram brösten och säga Bon apetit min sköna böna!

Dagens känsla: Trött men med hyffsad mängd energi.

Inga kommentarer: