2010-05-12

Låt kattfan dö.

Jag hatar Hello Kitty. Varför ska den där fula katten finnas på alla flickkläder? Blir så förbannad så jag blir arg! Nu har jag en himla massa rabatter på babykläder på H&M men hittar inte ett skit att handla. Hälften av grejerna är Hellofuckingkitty och i övrigt hittar jag inget. Önskar jag hade lika mycket rabatt på den barnbutik jag råkade besöka i Malmö idag... bara massa finafina snordyra barnkläder från Ralph Lauren, Burberry och liknande märken. Men inget jävla hello kitty så långt ögat kunde nå.

Nu sova. Karin trött.

Förresten kommer nog Lova få en alldeles egen blogg, fast låst sådan. Detta för att inte exponera henne för mycket men också för att skapa oss ett litet ställe där vi kan samla bilder och tankar och annat smått och gott och som Lova kan få titta på i framtiden. Om du är intresserad av att få lösen dit när den är klar så säg till!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Jag håller mig gärna uppdaterad om den lillas utveckling =)

Keeya sa...

Neej inte min lilla söta kittykatten! :D puuss