2010-05-03

Tillbakablick.

På valborgsmässoafton var det precis 2 år sedan jag fick diagnosen PCO-S.

Igår var det precis 2 år sedan jag åkte till Norge för att jobba. En riktigt bra erfarenhet, inte minst för mitt yrkeskunnande, men det var den längsta perioden i mitt liv. Dagarna segade sig fram, men pengarna flödade in på kontot.

Imorgon är det precis ett år sedan jag och Andreas påbörjade hans flytt ner till Malmö. Efter bara några månader tillsammans så valde vi att bli sambo. Jag hämtade honom och hans flyttlass i Sthlm, i en hyrbil. Det fanns folk som hade stark misstro till vår relation, men hey - verkar det ha gått dåligt? Assholes.

För snart ett år sedan blev jag gravid.

Det verkar hända mycket i mitt liv den här årstiden. Undrar vad som ska hända i år? Det enda vi har planerat i maj so far är resan till Malmö på lördag.

Dagens känsla:
Gliddy gloop gloopy
Nibby nobby nooby
La la la lo lo
Sabba sibby sabba
Nooby abba dabba
Le le lo lo
dooby ooby walla
dooby abba dabba
Early morning singing song

1 kommentar:

Birgitta sa...

Ha det gott i Malmö, första långresan för Lova.