2010-05-02

Klänningen är nu provad.

Okej, det var nog inte så farligt. Om jag bara ger mig fan på det så kan jag säkert droppa 5 kilo innan bröllopet (vill påminna er om att jag har PCO-s, så det blir en kamp emot hormonernas lagar...). Men jag har ju gjort det förr, när jag för precis två år sedan åkte till norge för att jobba. Hade inte en spänn med mig och snittade 80 timmars jobb i veckan. Jag hade inte råd, och hann inte äta, så jag gick ner två jeansstorlekar på fyra veckor. Tack vare lite smörgåsstölder på jobbet överlevde jag i alla fall. Ha.

Klänningen jag skrev om tidigare sitter i alla fall helt okej, men det är ju den där sladdriga magen som stör. Jag får väl helt enkelt köpa någon sån där hålla-in-allt-fett-så-det-inte-går-att-andas-historia. Det blir billigare än att köpa både klänning och skor i alla fall!

Tjohoo! Nu ska jag gå och sova. Imorgon börjar knäckebrödsdieten och därför får jag nog flytta fram planerna på att hobbybaka fina tårtor och cupcakes.

Inga kommentarer: