2010-08-28

Bebis 6 månader!

Japp, tänk att det är ett halvår sedan jag krystade ut en liten ihoptryckt svullen dunderklump! Minnena från förlossningen blir allt mer luddiga, men istället får vi dagligen nya minnen av denna fina fina lilla individ. Så snäll och go, vår lilla Lova Lycka Maria.

Vi firade det hela genom att shoppa. Lova fick en speldosa i form av "tummen" som spelar "You are my sunshine". Hur gulligt som helst. Hon fick även en liten nalle från PoP, som matchar hennes snuttefilt. Och så har vi kirrat det bästa - världens snyggaste vinteroverall till henne. En svart blank fin overall med dragkedjor i guld. Halleluja säger jag bara! Det blir garanterat boots och mössa från Elodie details till. Folklore rose heter just den typen. Det ska beställas imorgon, eftersom vi fått rabatt där.

Jag och Andreas då, tjaa, han fick ett par jeans, en t-shirt och ett par glasögon (fast de kommer ju inte förrän om en vecka). Jag fick några toppar och ett par nagellack. Och en bra dag!

Imorgon ska vi till sjöstan på Kristiinas babyshower, wohoo!

Dagens känsla: Älskar att hänga med mina bästaste!
Dagens lärdom: Den som söker skall finna.

Inga kommentarer: