2010-08-12

Höstfavoriter.

Mysig bodysuit från Mini a ture.
Åkpåse som går att göra om till overall. Mini a ture. 
Detta är helt klart den perfekta bebisoverallen enligt mig.
Sjukt söt overall från Molo.

(bilderna är lånade från babyshop.se)

Förresten undrar jag en sak. Många vinteroveraller för bebisar kostar runt tusenlappen. Jag undrar, är det värt det? Klart man inte vill att knoddas ska frysa, men är de verkligen mycket bättre än en overall från H&M? Jag har lovat mig själv (efter att ha jobbat massor med barn tidigare) att aldrig snåla på vinterkläder och vinterskor. Än idag lider jag med de barnen som fick frysa i blöta kläder för att deras föräldrar var snåla och köpte skitkläder till dem. 
Nå väl, är där någon som har en åsikt?

Dagens känsla: Oh härliga morgon!
Dagens lärdom: Om man bloggar om försäkringskassan, så kan man vänta sig en hel del besök från dem på bloggen.

1 kommentar:

Veronica sa...

Till mig själv köper jag inte utomhuskläder som ska vara varma från H&M för att jag inte tycker dom håller de måttet, men för de är de inte sagt att dyra kläder är bättre än billigare för så är de inte alls! Tillbringar mycket av min tid i naturen både i Kalix där jag bor och i Kiruna där jag i vanliga fall jobbar, vilket ställer krav på kläderna som används. Vet däremot inte hur HMs barnkollektion av utomhuskläder är. Men som sagt, billiga kläder är ofta lika bra som dyra kläder så länge man vet vad man ska titta efter :)

Sv. De tar jag som en komplimang :) De är ju inga större problem att ta bort mig därifrån sen om de skulle visa sig att du inte tycker om min blogg :P