2010-08-21

Nya glasögon?

När Andreas letade glasögon gjorde jag och Lova också det.

Blev sjukt sugen på dessa faktiskt. 
Jag har ju faktiskt haft mina glasögon i.....ett tag.
Dags att byta?
Lilla tant Lova med glajjer på svaj.

Fan vad min gamla mobil har mycket bättre kamera (översta bilden) mot Andreas HTC (nedersta bilden). Knasigt.

Kista Kids court. Jag skrev för länge sedan att det var en besvikelse. Jag har omvärderat, det har blivit grymt. Jag fick spana live på de där superfina molobyxorna jag skrivit om tidigare. Fast de hade bara bodysuit och tröja så det fick vara. För övrigt dregglade vi över alla andra superfina grejer. Håhåjaja.

Däremot köpte vi en present till Kristiinas babyshower.... Andreas tyckte den var klockren så han bara tog den och betalade och bad dem att slå in den så rosa det bara gick! (Och nej Kristiina, det är inget med Hello Kitty!)

Dagens känsla: En dag som alla andra.

1 kommentar:

Keeya sa...

Sötnosar! Och snygga är ni i glasögonen. Massa pussar till er alla! <3