2010-08-21

Vardagsuppdatering.

Jag och Maria och Lova åkte till Sollentuna centrum igår. Jag klämde och kände lite på overallerna jag bloggat om tidigare. Det var såå skönt att sitta ner, dricka kaffe och snacka. Köpte några små presenter till Andreas, bara för att han är bäst. (Jag fick förresten en mugghållare till vagnen för ett tag sen, undrar om det var en pik om att jag borde bli mer lattemammaig?). Senare på kvällen kom Maria hem till oss och hon och jag drack lite vin och snackade bort ett par timmar, medan Andreas diskade undan och hängde tvätt och sådant. Så schysst av honom efter att ha varit borta 10 timmar.

Idag skulle vi åka till IKEA för att handla prylar till lekstugan som pappa byggt. Ett helt fantastiskt bygge för övrigt, väl genomtänkt och med snygga detaljer. Att han har tålamod! Nåväl, vi struntar i IKEA idag, för Andreas ville kolla efter nya glasögon när han slutat jobbet istället.

Usch, såna här uppdateringar borde nästan vara kriminella.

1 kommentar:

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Ah jag såg det senare att det gick inte att kommentera där men nu gör det ^^, hihi..tack för att du sa till! :)

Aaah..men vart köpte du din då? :) om man får fråga, när jag ammade KEvin så använde jag kuddar men hittade aldrig någon bra ställning med dom så ajg tänkt testa ammningskuddarna istället eller ja ammningskudden då :P haha..
Ja men så långt tänkte inte jag! Tack för tipset! :D Ska kolla på en gång!