2010-08-24

Söder.

Jag och Lova åkte alltså in till Söder igår och mötte upp Andreas. Vi gick till butiken där han jobbar så att folk kunde gulla med Lova och MammaMys kunde bedriva shopping. Jag höll mig i skinnet och det blev bara ett par nappar, men charmade till mig en jädra massa provgrejer till Kristiina. Vi promenerade längst Hornsgatan, gick in i en butik med textiler och hittade till min förvåning och stora glädje det här. Woops, superfina barnkläder, med tyg av en kvalitet som inte går att beskriva. Så mjukt. Så snyggt. Så välgjort. Bodyn var en vanlig body, men ändå så mycket mer. Jag blev en gnutta kär.
Vi fortsatte promenerandet och jag släpade in Andreas på Yorrik som jag skrivit om tidigare. Andreas blev lika glad som jag.
Vi tog en sväng förbi Södra Latin, min gamla gymnasieskola och vidare på Götgatan där vi dregglade i Adidasbutiken och klämde och kände på skorna med vingar. Sen fikade vi i Skrapan, flanerade i Söderhallarna och åkte därefter hem nöjda och glada.


Det kommer nog upp lite fler bilder senare.


Idag ska jag åka och hämta min HTC som tycks ha blivit lagad på garantin. Hurra!

2 kommentarer:

Keeya sa...

Heheh du är nog världens sötaste!

Karin sa...

Det tror jag inte :P