2010-09-19

Punka.

Punka är ett perfekt avslut på helgen, tänkte vi. Och så blev det punka.

Fast vi tänkte ju aldrig det egentligen, varken före eller efter.

Det enda jag tänker är BIIIILSKRÄLLEHELVETE! Och så tycker jag synd om min pappa som alltid måste rädda alla situationer. Tyckte förvisso att han kunde ta tillfället i akt och undervisa mig lite, men pappas flicka ska väl inte behöva smutsa ner sig eller nåt. Nu råkade det ju vara så att de var på väg hemåt bara en stund efter oss, så han behövde inte åka till Haparanda för att byta däck eller nåt...

Förutom min otur med bilskrällehelvetet så är min mobil inlämnad igen. Inte för att jag pajat den varken förr eller nu, men efter att jag fick tillbaka den när de bytt pekskärmen så har det varit lite tjall med den. "Problem med mjuvaran" sa killen på Mediamarkt. "Jaha", sa jag. "Vi måste skicka in den till HTC, kommer nog ta tre veckor" sa han. "Jaha", sa ja. Så nu återgår jag åter igen till min gammelgamla telefon. Mysigt.

Annars så har vi blivit med strykbräda och lite annat tjaffs som sig bör när man besöker IKEA.

Dagens känsla: Sol i sinne kall om fötterna.
Dagens lärdom: Ja, nu vet jag hur det känns att köra med ett plattjävla däck.

Inga kommentarer: