2011-01-09

ÄNTLIGEN!

Äntligen har jag beställt de här UNDERBARA byxor som jag länge har suktat efter! ÄNTLIGEN!

Själv har jag ungefär halverat min garderob, med hjälp av Andreas som förvånansvärt engagerat berättade vad han tyckte om olika plagg. Men jag förklarade för honom att jag självklart kommer behöva fylla på senare! Även om jag har svårt att skiljas från mina kläder så känns det rätt skönt, som en nystart liksom.

Någon som har tips om vart jag ska skänka kläderna? Allt ifrån linnen till byxor till dunjackor...

3 kommentarer:

Liw sa...

Om du har en vinterjacka som passar en gravid stl 40 så hojta, jag börjar bli kall om magen ;-)

Jag ska som sagt kolla med min vän om hennes mamma har någon flyktingmottagnings kontakt kring Sthlm. Det måste finnas hos er med tycker jag..
Skit snygga byxor. Inte visa sånt här är det totalt köpstopp fram till påsk.

Liw sa...

SV: Jag tycker också det är sunt, men kollar man runt så menar många att det är just Egoistiskt och att barnets egna rutiner ska gå före allt. BS i mina ögon...
Förstår att ni håller Lova vaken, klart pappa och hon ska få mysa lite innan dagen är över. :-)

Ninna sa...

Åhhhh dom är helt underbara, älskar printet, önskade så jag hade råd med en knapptröja i samma print till nellie. Men jag ska försöka hålla mig till vårens SALG ist ;)