2011-01-20

Det är inte lätt att vara liten.

2 kommentarer:

Liw sa...

Åhh, så där hade vi det i en period också, mys men ganska jobbigt när de somnar med ansiktet i maten ;-)

SV: du får be sambon din nöta lite mer då ;-)

Ninna sa...

Wohoo jag kom ihåg att svara i din blogg ist för i min egen, kan dock inte garantera att det kan bli en vana ;)

Lactulos har inte funkat på någon av mina barn, men movicol har varit toppen.

Jag har läst någonstans att det var någon 3 års gräns på omega 3 oljor men jag minns inte var det var och om det går att lita på,
Vi testade något som heter MorEpa till My och det var toppenbra, fanns i jordgubbssmak, så man stack ett litet hål i kapseln med en nål o hällde i den i vatten, gröten osv :)

Apoteket har ju någon sort med som dessutom har massa vitaminer i sig har jag för mig. Finns även som tuggisar och detta har jag ju tänkt testa på Lillfisen Nellie :)

Och det där med åldersgräns, hör dig för, man läser så mycket som inte heller stämmer.