2011-01-21

REA på Polarn o Pyret.

Igår försökte jag beställa kläder från Polarn o Pyrets hemsida. Det försökte resten av Sverige också göra, eftersom de har 70% rabatt. Sidan krånglade och när jag väl plockat på mig tio plagg för en spottstyver, så skulle jag betala. Då hade flera av de plaggen tagit slut. Värdelös webbutik alltså. För inte är det så på ICA att man plockar saker i sin lilla korg och när man kommit fram till kassan är det slut!
Jag var ju självfallet tvungen att kompensera detta idag. Fick inte tag i precis det jag höll på att få tag i igår, men det gör inget! Fem fina plagg för cirka 300 pix, istället för 1100. iLike. 
Och klänningen har ju Andreas tjatat om i en halv evighet så han blir nog glad, även om Lova inte kommer kunna ha den förrän... sen.

Och som en rejäl bonus så sprang jag på Anna och Mats i gallerian, så det blev en trevlig fikastund!

3 kommentarer:

Anna sa...

Gillas :-D

Liw sa...

Jag önskar jag hade kunnat ta mig råd att fynda lite.. Fel månad helt enkelt :-(

Ninna sa...

Önskade med att jag kunde unnat tjejerna nåt speciellt nu när det var sån förbaskat bra REA med. Ville ju haft var sin ny WS till båda tjejerna då dom är så förbaskat toppenbra :)