2011-01-15

Gult är fult. Bland annat.

Röda mjukisbrallor och lila tröja. Fy fan. Hur tänkte jag?
Ungefär lika fult som kamouflagemönster. Och tapetbårder. Eller terrakottafärgade väggar eller golv. Boots. Hörnsoffor. Furu. Byxdress. Keps med skärmen bonnahögt. Gult är också fult. Vans. T-shirtar med vargtryck. Ed Hardy. Strumpor i sandaler. Marknadskläder. Mjukisbrallor och klackar. Cykelbyxor. Hello Kitty.  Kilklackar. Lila ögonskugga.

Ni förstår nog.

Nu ska jag dock hoppa i andra kläder, sticka ner till Maria och pussa lite på henne och Solvind och se om den senare av dem vill ha lite av mina gamla kläder.

3 kommentarer:

Emelie sa...

Fy för T-shirt med vargtryck, AMEN to that! (lika givet är det att person med tillhörande t-shirt garanterat har en tatuering kring överarmen föreställande ett indianband eller liknande)

Liw sa...

Garderobsrensning eller bara för att? Hello Kitty är inte bara fult, det är.. hmm, någonting annat, mycket värre i alla fall!
ha en fin lördagkväll!

Ninna sa...

*Fniss*

Fast jag gillar Hello Kitty, har blivit så eftersom kidsen mina är sjukt förtjusta i katten ;)