2011-04-04

Förlåt världen.

När jag nyligen skulle ta med mina jobbskor hem från ett av mina jobbställen så la jag dem under barnvagnen. På något sätt saknar jag därefter en croc. (En croc flera crocs?). I eftermiddags gav vi oss därför ut på jobbskojakt i en galleria. Vet ni vad, de flesta lämpliga jobbskor ser ut som ortopediska kärringskor. Eller crocs.

Jag är hemskt ledsen att säga det men crocs är väldigt praktiskt när man jobbar i vården. Man kan tvätta dem och till och med sprita av dem (vilket behövs emellanåt då antibiotika och diverse annat slafs kan hamna på dem).

Så förlåt världen. Jag har köpt ett par svarta crocs idag. Världens i särklass fulaste skor.

Förlåt.

2 kommentarer:

Keeya sa...

Hahah ja du jag äger också ett par fula crocs, svarta med mumin tillbehör på. OCH jag använder dem här hemma när jag skall ner till tvättstugan osv osv. Hahah japp as fula, total mode miss men va fan så behändiga just inom vården. Puss

Marie sa...

Höhö, jag har ett par gråa. Ovärderliga när man är ute i vårdsvängen och ännu mer ovärderliga när man är gravid. ;D