2011-04-05

Semester 2011.

Jag la in om tidig semester i år, redan före midsommar. Det kändes inte schysst att komma som nyanställd och slåss om de bästa veckorna. ;)
Planen är att vi ska åka till Skåne. Vi kommer nog bo lite hos vänner i Malmö och sedan kanske ta in på ett sjukt mysigt B&B som vi sett på nätet. Vi ska hälsa på alla kompisar, kollegor, Andreas elever (också anledning till tidig semster) och så kanske vi till och med ska ta oss till Sjöbo och träffa fina Ninna som jag lärt känna på det mest sjuka viset i mannaminne.
Sedan får vi se om det blir någon "omväg" hemåt.

Jag tänkte även lägga in om ett par veckor föräldraledig i augusti eller så och då blir det kanske en sväng till Umeå.

Skrik till kära Skånevänner, om ni vill ses när vi kommer ner!

5 kommentarer:

Ninna sa...

Du det ska bli grymt skoj o få träffa er allihop, haha jaa vi har verkligen lärt känna varandra på ett lite "udda" sätt eller vad man ska säga, men ändå ganska komiskt sätt ;)
Är glad för det iaf :)

Karin sa...

Ja fast det kan iof kvitta VARFÖR vi lärde känna varandra :) Fast det är knasigt att den storyn går flera flera år tillbaka i tiden. :)
Jag är också glad för det!

JohannaMariaNilsson sa...

Och jag blir så nyfiken på hur ni lärt känna varandra att jag snart döööör :O

Karin sa...

JohannaMaria: Inte helt långt ifrån hur du och jag känner varandra ;)

Liw sa...

kommer ni till Umeå, vilket jag hoppas, så måste vi ta den där fikan. Det låter ju som vi har mycket gemensamt, leksaker och allt ;-)