2011-04-28

Inte för att skryta...

Okej. Vi har en söt dotter. Vi har många gånger fått frågan om vi inte ska anmäla henne som barnmodell. Vi får kommentarer om henne på stan. Men idag hände en grej som nog tog priset. Vi hängde i en galleria och Lova sprang ut från en butik. Jag ser hur ett gäng människor vänder sig om, för de ser inte vart jag är och tror att Lova är ensam. En kille frågar mig om hon är min och sen blir han nästan knäpp. Han sa gång på gång att hon är den sötaste han någonsin sett, sa att vi bara måste anmäla henne som modell och hans flickvän kom och stämde in i kören. Han gullade och pratade med henne och ville knappt säga hejdå.

Weirdo.

Sen tyckte försäljaren i adidasbutiken att både mina och Andreas sneakers för dagen var helt lysande bra och undrade var tusan vi fått tag i dem. Värsta familjen, eller hur?

Okej, slut på skryt.

Efter att ha jobbat halvdag idag så mötte vi uppe Emelie och Kristiina i Sjöstan och fikade lekte och strosade, gick hem till Kristiina och fikade ännu mer. Sjukt nice. Därefter tog vi en tur på Kista galleria.
Slut.

Ja just det, vi lyckades även gå ut tomhänta (nästan) från adidasoutlet.

1 kommentar:

Marie sa...

Äh! Det är bara mesar som inte skryter. :)