2011-10-09

Halvtid och funderingar.

Jag insåg just att jag sedan semestern har jobbat i sju veckor. Och om sex veckor går jag ner på halvtid om försäkringskassan godkänner det.
Halva tiden har gått alltså.

Söndagstankar på facebook:


Karin Egenaes
Jag är helt slut efter en tredagarshelg och frågar mig: När ska man egentligen vila?
 för 25 minuter sedan
    • Dijana  Sen, när barnen har flyttat hemifrån... :) om typ 20-25 år :)
      för 6 minuter sedan · 

    • Karin Egenaes jaha. Fast är det inte då man ska ta hand om sina gamla föräldrar, och stötta sina barn både ekonomiskt och med tjänster.. och barnvakta sina barnbarn?
      för 5 minuter sedan · 
    • Dijana  Jo, just det, tänkte inte på det... Du får nog vänta tills du är pensionär, då tror jag iaf att du kan få någon stund då och då... Kanske.....om du har tur...
      för 2 minuter sedan · 

    • Karin Egenaes Men är det inte då man ska fara runt och uppfylla alla drömmar man inte hunnit med tidigare i livet?
      för 2 minuter sedan · 

    • Karin Egenaes Graven! Där får man nog vila :)
      några sekunder sedan · 

Inga kommentarer: