2011-12-30

Liten avancerar.

Lova brukar ju få ha målade tånaglar ibland. När jag kom hem från pedikyren för några veckor sedan så ville hon också ha målade tånaglar (jag har ALLTID målade tånaglar, men antar att hon tyckte färgen var fin just då eller något), så jag målade hennes med samma lack och hon har stolt visat upp tårna för alla. Så frågade jag om hon ville ha fingernaglarna målade också. Självklart. Åhåå så stolt hon varit när hon visat upp dem.

Okej att det blir liite kladdigt, men vill poängera att pläden har rött mönster...

1 kommentar:

Emelie sa...

Detta påminner mig om när min mamma målade mina naglar när jag var liten. Min lillebror kände sig utanför och ville såklart också ha röda naglar. Men inte alla! Nej varannan skulle det vara :) alternativ estet redan på den tiden.

Tjusig Lova iallafall!