2008-02-25

Emelie skriver åt mig?

Idag har jag vaknat på fel sida. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Kanske att jag inte blev väckt av J som jag bad om, eller kanske för att jag faktiskt blev väckt av två andra samtal från jobbet. Högs sannolikt beror det nog bara för att jag skulle vilja plocka av en massa jobbiga känslor från en person. Skulle hellre må så själv, och låta honom vara glad. Kanske låter galet, men jag blir fan ledsen på riktigt när folk jag tycker om mår dålig. Har en gnagande känsla i hjärtat.

Förresten så har min bloggis Emelie presterat en blogg som handlar om mig. Nej klart den inte gör, men det skulle lika gärna kunnat vara mina ord. Läs den.

Dagens känsla so far: Var tog lyckoruset vägen?

3 kommentarer:

Emelie sa...

Tack du återigen för länkandet, hihi :) Även om det inte är världens roligaste blogg, så att du kan likna dig i den (o kanske någon mer) gör att man kan rida ut stormarna o hoppa tillbaka till lyckan igen. Kramis

Emelie sa...

VAfaaasen du, har du sett BSB!? xD (så dumt att de inte har ngn form av gästbok här:P, får kommentera istl ^^)

Emelie sa...

Hahah så jäkla GRYMT! Det har ju varit min dröm sen jag var just 13 att få se alla grabbarna stå där i blöta skjortor och ta på sig själva - "Show me the meaning of being lonely.. laaaananaanaaa" ja jesus, det är kommer bli stort!