2008-03-29

Fylleblogg?

Ikväll skulle jag nästan kunna prestera en fylleblogg. Brutalt ärlig sådan. Trots att jag lekt drinkhora på ett oerhört osofistikerat ställe är jag dock för nykter för att plita ner brutalt ärliga sanningar.

Dagen har bestått av fjorton timmar jobb. Sekretesslagen gör att jag inte kan berätta något, även om det skulle vara ruskigt kul att dela med mig av diverse historier.

Vilka känslor har jag haft idag då? Jag har varit trött. Jag har varit glad över hur bra jag skött mig. Jag har skrattat så jag har fått ont i magen. Jag har känt leda. Jag har känt ett sting av svartsjuka. Det sista är fan scary.

Dagens känsla: Vissa känslor måste jag slå ifrån mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fylleblogg? Men fröken har berättat för mig att hon minsann inte bloggar på fyllan? Den stora frågan är om jag har dåligt inflytande på fröken? =) Nåväl synd att inte pojkarna på krogen fyllde fröken med tillräckligt många drinkar för att hon skulle "våga" vara brutalt ärlig...

Karin sa...

haha lite dåligt inflytande kanske du har :)