2008-05-18

Love you.

Oh god, ni får mig fan att næstan børja bøla. Sitter på jobbet så jag får se till att låta bli att bedriva sådan verksamhet.

Fredrik innehar nu titeln som værldens bæsta kommentator.

J, miss you också. Tænker på dig. Ring mig, please?

Och M&M.... min lægenhet ær inte heller lika kul utan er. Så... flytta in før gott?!

JObbar 15 timmar idag igen. Och jag funderar allvarligt på att ringa helsenor och sæga att jag måste åka hem akut før ett par dagar i veckan... bara før att få umgås med er. Men hey, jag førlorar pengar som skulle ræcka før 2 par schyssta skor. Inte før att skor ær viktigare æn er.. men.. æh nu snurrar jag till det.

Det gør faktiskt lite ont i hjærtat. Jag vill verkligen hem.

Dagens kænsla: VAD FAAAN GØR JAG I DETTA U-LAND?!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Världens bästa? Kanske världens knäppaste... =)

Karin sa...

Skillnaden hær hårfin, hjærtat. :P

Anonym sa...

Hur länge ska du stanna kvar?

Anonym sa...

Miss you mest av alla....

Anonym sa...

vem är andreas å hur vet han d?
/love you too babe... meeest av alla//M&M

Anonym sa...

har kanske fått tag på en lägenhet! och fick inga bestående men av mitt lilla misstag;)

Anonym sa...

Tack för att du ringde i dag hjärtat. Var så skönt att höra din röst igen. Kom hem snart så tar vi en picknick på Djurgårn. Kraaam Mia

Karin sa...

Hans: Jag kommer hem næsta lørd, senast sønd.
Andreas: jag håller med M&M, hur vet du det? :P
M&M: Det kan vi prata om sen.
Milla: Jag håller alla tummar jag har før dig.
Mia: Tack detsamma, och ja, picnicen får vi fan se till att styra upp!