2010-02-01

Jag lever i förnekelse.

Min kära LG, Lars-Gunnar, alltså datorn sjunger på sista versen tror jag, vilket jag förnekar och förnekar. Andreas ger mig menande blickar ibland när den sätter igång att låta som en traktor eller någon annat märkligt händer. Lars-Gunnar och jag har haft ett fint äktenskap och gjort många kul saker tillsammans. Vi har rest och sett många flygplatser och tågstationer. Han är anledningen till att mitt liv ser ut som det gör idag, med bebis på g och allt. Vi har till och med druckit öl tillsammans. Eller ja, jag och Maria drack öl och Maria bjöd datorn på en halv Heineken. Lars-Gunnar tyckte inte det var speciellt gott och jag fick ge första hjälpen, men han överlevde.

Håll ut ett tag till Lars-Gunnar, jag kan inte skiljas från dig ännu!

Dagens känsla: Orkeslös.

Inga kommentarer: